ترفند قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث - ترفند موبایل

ترفند موبایل قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ♂☻♣..... این ترفند یک اموزش به خصوص میباشد و جزابیت خاصی به بلوتوث گوشی موبایل شما در بین افراد دیگر خواهد داد

ول به این ادرس داخل کامپیوتر رفته : Start Up>All Program>Accessories>System Tools و برنامه ی Character Map رو باز میکنید و فونت Arial را انتخاب میکنید.
 وقتی Scroll را بیارین پایین تر عکسهای مورد نظر را میبینید.و با انتخاب هر کدوم گزینیه ی select را میزنید.
 این کارو که کردید و عکسای دلخواهتونو گلچین کردید گزینه ی Copy رو میزنید و یک فایل رو که عکس یا موزیک یا Text هستش را انتخاب میکنین و اون را Renameمیکنید و Pastمیکنید و اسم فایل تون به شکلک های انتخاب شده در میاد.فایل مورد نظر را به گوشیتون منتقل میکنین.توی گوشی فایلو پیدا میکنین و با کپی کردن اسم فایل و رفتن به بلوتوث وعوض کردن اسم بلوتوث و Past کردن اسم فایل میتونین از این شکتکها برای اسم بلوتوثتون استفاده کننین

دریافت خلافی خودرو از طریق SMS

 

برای این کار میبایست پشت کارت خودروی خود را نگاه کنید و کد هفده رقمی که با IR شروع میشود و بصورت عمودی در سمت راست کارت ماشین نوشته شده است را از طریق SMS به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ ارسال نمایید.

پس از چند دقیقه پیامکی مبنی بر میزان خلافی خودرو خود و تعداد دفعه های جریمه را دریافت خاهید نمود.

 

تلفن‌های همراه فعلا طعم فیس‌بوک نمی‌گیرند

فیس‌بوک اعلام کرد که اولویت این شرکت در حال حاضر کار روی رایانه‌های لوحی است, و قصد ورود به شبکه موبایلی را ندارد.


چند روزی است شایعاتی درباره فناوری جدید «فیس بوک فون» شرکت اچ.تی.سی و اعلام عمومی آن در اجلاس آتی MWC در اینترنت منتشر شده است. اما شب گذشته، فیس بوک به خبرگزاری رویترز اعلام کرد در حال حاضر این شرکت قصد ورود به شبکه موبایلی را ندارد و این مسئله از اولویت‌های شرکت نیست، چون فیس‌بوک دوست دارد در زمینه رایانه‌های لوحی کار کند.

مدیر بخش فناوری فیس‌بوک در این باره گفت: هم اکنون فیس بوک دارد مطالعاتی جدی روی ابزاری برای آی‌.پد و دیگر رایانه‌های لوحی انجام می‌دهد امکان دسترسی به شبکه اجتماعی از طریق اینترنت SAFARI روی آی.پد نیز در حال بررسی است.

برت تیلور تاکید کرد: این کار پیچیدگی‌های زیادی دارد، اما احتمالاً تا چند ماه آینده به نتایج قابل توجهی در این زمینه دست خواهیم یافت.

هم‌اکنون صحبت با تلفن‌های فیس‌بوکی شاید چیزی جز یک رویا نباشد، اما با این وجود ممکن است در آینده نزدیک تلاش شرکت‌های تلفن همراه هوشمندی چون اچ.تی.سی، امکان دسترسی به شبکه اجتماعی مارک زاکر برگ را فراهم کند. تلفن‌‌های همراه هوشمند با طمع فیس بوک! باید منتظر بود و دید.

گوشی گوگل با آندروید فارسی وارد ایران می‌شود

 گوشی گوگل با آندروید فارسی وارد ایران می‌شود

سیستم‌عامل "فارسی‌ تل" مبتنی بر آندروئید فرویو (نسخه ۲٫۲) که به همت یکی از مجموعه های اقماری دانشگاه صنعتی شریف و پیرو قراردادی با یک شرکت‌ تولیدکننده گوشی تلفن همراه تولید شده از هفته آینده همراه با گوشی‌های این تولیدکننده وارد بازار ایران می شود.
ادامه مطلب ...

امکان انتقال پول ازطریق موبایل توسط Zoompass فراهم شد

 امکان انتقال پول ازطریق موبایل توسط Zoompass فراهم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی Enstream که حاصل سرمایه گذاری مشترک تجارت موبایل است و به اپراتورهای Rogers Communication ، Bell و Telus تعلق دارد اعلام کرد که بطور تجاری سرویس بین المللی انتقال پول اتحادیه اروپا را راه اندازی می کند. این سرویس پیش از این در ماه سپتامبر معرفی شده بود.


کمپانی Enstream سرویس Zoompass Mobile Wallet را ایجاد کرد تا کاربران کانادایی به آسانی با استفاده از پرداخت دیجیتال ، کارت پرداخت و سایر کارت های اعتباری از طریق گوشی موبایل خود مبلغ موردنظرشان را ارسال / دریافت کنند. کاربران این سرویس همچنین می توانند در سراسر دنیا پول ارسال کنند و به این منظور از سرویس انتقال پول اتحادیه اروپا داخل نرم افزار استفاده می کنند. این سرویس در حال حاضر در 27 کشور روی شبکه اپراتورها موجود است که شامل Smart Communications و Globe Telecom در فیلیپین ، M-Pesa در کنیا و Safaricom در انگلیس می باشد.

معرفی گوشی Play Station سونی اریکسون

 معرفی گوشی Play Station سونی اریکسون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، گوشی Play Station سونی اریکسون تاکنون بطور رسمی معرفی نشده است اما این گوشی یک گوشی واقعی است که ویدئویی از آن نیز روی وب وجود دارد. این گوشی با کد Zeus Z1 شناخته شده است درحالی که تحت سیستم عامل 2.3 Cingerbread آندروید گوگل کار می کند و از بازی های Play Station نیز پشتیبانی می نماید.



تاکنون اطلاعات رسمی در رابطه با این گوشی ارائه نشده است اگرچه برخی منابع اعلام کردند که گوشی Play Station سونی دارای یک پردازشگر 512MB RAM ، 1GHZ و 1GB ROM است که به یک صفحه نمایش حدود 3.7 تا 4.1 اینچ مجهز می باشد و از محل کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی می کند. زمانی که درب گوشی باز است نمادهای Play Station روی دکمه های آن مشاهده می شود. برخی از گزارش ها نشان می دهد که سونی اریکسون درآینده نزدیک این گوشی را عرضه می کند.

سامسونگ و گوگل بطور رسمی Nexus S را با NFC معرفی می کنند

 سامسونگ و گوگل بطور رسمی Nexus S را با NFC معرفی می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی های گوگل و سامسونگ بطور رسمی Nexus S را معرفی می کنند. Nexus S پلتفورم بعدی برای کدگذارهای آندروید می باشد که بطور رسمی از راه می رسد و براساس گوشی های آندروید سری Galaxy S سامسونگ است و نخستین گوشی با 2.3 Cingerbread آندروید می باشد. از سایر ویژگی های Nexus S می توان به صفحه نمایش 4 اینچ محدب AMOLED ، پردازنده 1GHZ Hummingbird ، دوربین 5 مگاپیکسل با کانون اتوماتیک و قابلیت فیلمبرداری 720P HD ، دوربین VGA برای مکالمه تصویری ، 16GB حافظه داخلی ، GPS ، Wi-Fi و بلوتوث 2.1 با EDR اشاره کرد.


Nexus S نخستین گوشی آندروید با قابلیت NFC است که امکان پرداخت بی سیم را فراهم می کند. این گوشی دارای سریع ترین نسخه آندروید است و از تماس اینترنتی بر مبنای VOIP نیز پشتیبانی می نماید. این گوشی از 16 دسامبر بصورت قفل باز شده توسط Best Buy عرضه می شود. این گوشی با شبکه 3G اپراتور T-Mobile سازگار است و با قرارداد جدید این اپراتور با قیمت 199 دلار و بصورت قفل باز شده با قیمت 529 دلار به فروش می رسد.

Navteq در هند مرکز R&D راه اندازی می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی Navteq که در زمینه نقشه برداری و مسیریابی فعالیت دارد اعلام کرد که مراکز توسعه جهانی R&D خود را گسترش می دهد و این مرکز اکنون شامل فعالیت هایی در بمبئی هند نیز می شود. در این مرکز 150 عضو تیم R&D مشغول فعالیت می باشند و قابلیتهای Navteq R&D را بطور عمده افزایش می دهند که شامل پشتیبانی از طراحی محتوا و نقشه برای مجموعه محصولات جهانی Navteq است

این مرکز به سایر مراکز R&D کمپانی Navteq که در امریکا ، آلمان ، انگلیس ، کره ، بوسنی و اسلواکی قرار دارند ملحق می شود.

تلاش برای توسعه حضور R&D در هند در ژانویه 2008 آغاز شد و مرکز اصلی آن اوایل سال جاری به بهره برداری رسید. مرکز جدید R&D نزدیک به فرودگاه بین المللی بمبئی و مرکز تولید DMO کمپانی Navteq قرار دارد. هند یک بازار بالقوه برای کاربران Navteq محسوب می شود.

Inspire گوشی جدید HTC

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی تایوانی HTC به زودی گوشی هوشمند جدیدی وارد بازار می کند که HTC Inspire نام دارد. درباره ویژگی های این گوشی اطلاعاتی در دست نیست و HTC در حال حاضر فقط نسبت به ثبت نشان تجاری این گوشی اقدام کرده است با توجه به اینکه در مورد سایر گوشی های این کمپانی کمی پس از ثبت نشان تجاری معرفی و رونمایی می شوند می توان انتظار داشت که به زودی جزییات بیشتری راجع به HTC Inspire منتشر شود.

برخلاف سایر کمپانی های تولید کننده گوشی موبایل ، HTC در زمینه معرفی یک گوشی و سپس عرضه آن به بازار از شهرت خوبی برخوردار است چون تاکنون تمامی گوشی هایی که HTC نشان تجاری آنها را ثبت کرده همگی وارد بازار شده اند.

اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که گوشی HTC Inspire شباهت هایی با گوشی HTC Knight دارد و از نظر برخی قابلیت ها بخصوص سخت افزاربهینه سازی شده است.

ترفند باز کردن Lock Code فراموش شده

کسانی که Lock Code خود را فراموش کردند که در وبلاگ موبایل به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...