ترفند فعال نمودن ClearType در Windows Mobile 6

سیستم عامل ویندوز موبایل، یکی از سیستم عامل‏های مطرح و کارآمد برای تلفن‏های همراه هوشمند (Smartphone)، کامپیوترهای جیبی (Pocket PC) و دستیارهای دیجیتالی شخصی (PDA) است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. آخرین نسخه پایدار آن نیز Windows Mobile 6.1 است که در آپریل ۲۰۰۸ منتشر شد. در این ترفند قصد داریم نحوه فعال نمودن قابلیت ClearType را در سیستم عامل ویندوز موبایل مطرح نماییم. همانطور که میدانید ClearType تکنولوژی جهت نمایش فونت‏ها در ویندوز به شکل صاف و صیقل داده شده است که هم باعث زیبایی محیط ویندوز شده و هم به بینایی کمک میکند.

ادامه مطلب ...

دریافت اطلاعات آب و هوای شهرها از طریق SMS

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جالب بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید آخرین اخبار هواشناسی تمام شهرهای ایران را از طریق SMS دریافت کنید. در این روش کافی است کد پیش شماره هر شهر را به شماره مخصوصی SMS نمایید ، پس از چند لحظه آخرین وضعیت آب و هوایی این شهر برای شما از طریق SMS به موبایلتان ارسال میشود.

ادامه مطلب ...

ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر

قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

ادامه مطلب ...